UYGULAMALAR

Analitik CRM

AIMS 360o Müşteri Analitiği Vizyonu ile kurumların müşterilerini merkeze alarak, müşterilerin kurum ile ilişki kurduğu tüm kanallarda ve etkileşim noktalarında bıraktıkları büyük miktardaki ham veriyi gelişmiş analitik yöntemler ve AIMS Sektörel Uygulama çözümleri ile analiz ederek kurum içerisinde operasyonel, analitik süreçlere ve kampanya yönetimi yapılarına temel oluşturabilecek güçlü bir analitik yapı oluşturmaktayız.

İNCELE

Dinamik Talep Tahmini

Beklenti ve ihtiyaçların sürekli ve hızlı bir şekilde değiştiği çağımızda sunulan hizmetlerin, servislerin, ürünlerin sürekliliğini sağlayabilmek için doğru zamanda doğru tahmin yapma yetisine sahip olmamız gerekiyor. Tahmin Başarımız üretim planlamasından bütçe ve maliyet yönetimine, satış rakamlarından müşteri memnuniyetine bütün iş süreçlerimizi etkiliyor. Bir bankada IT Kapasite Planlama ve ATM tarafında talep tahmini çalışmaları önemli iken, bir ilaç şirketinde satış tahminlerinin doğru yapılması önemlidir. Bir üretim şirketinde talebin doğru tahmin edilmesi stok yönetiminin, bütçelemenin, maliyet ve satış temsilcileri hedef planlamanın doğru yapılmasını sağlamaktadır.

İNCELE

Analitik Fraud Yönetimi

Fraud yönetiminde başarı "hızlı" ve "dinamik" olmayı gerektirir. Veri kaynaklarının çeşitliliği ve verilerin çokluğu, analitik yöntemlerin çeşitliliği, veri akış hızının yüksekliği, farklı veri kaynaklarının entegrasyon zorunluluğu, verilerin doğruluğunun sağlanma gerekliliği ve en önemlisi zaman faktörünün önemi fraud tespit çalışmalarında güçlü çözümlere olan ihtiyacı arttırmaktadır.

İNCELE

Nokta Bazlı Zeka

Yeni noktasal birimlerinizin (şube, mağaza, ofis, bayi, satış noktası, acente, petrol istasyonu vb. gibi) karlılığının ne olacağını birimlerinizi henüz açmadan bilmek ister misiniz? Mevcut yapınızda yer alan birimleriniz olması gereken karlılıkta mı? Yıllar boyunca rekabet edebilirlik düzeyi yüksek olacak, karlılığını koruyacak lokasyonları belirleyebiliyor musunuz, nasıl? Açmayı planladığınız yeni birimler mevcut birimlerinizin verimliliğini ne şekilde etkileyecek? Müşteri segmentasyonu çalışmaları ile müşterilerinizi tanıyabiliyorsunuz, peki ya birimlerinizi, noktasal bazlı pazarlama stratejilerinizde odak noktalarınızı ne kadar tanıyorsunuz?

İNCELE